travellife.reismee.nl

En nu gaat het beginnen ....

Hebben we op 20 februari 2010 dan eindelijk onze camper uit Wildervank opgehaald, en er dik twee weken niets mee gedaan, was afgelopen dinsdag 9 maart de dag aangebroken dat wij er eindelijk mee op stap gingen. Zomaar een dagje om er aan te wennen en om te kijken met welke verrassingen we zouden komen te staan. Die verrassingen waren allemaal positief.

Een dagje op en neer naar Neer in Limburg boven Roermond, met uitzicht op de Maas. Uiteraard hebben we elk uur gestopt om wat te drinken en om het idee te krijgen dat we heel ver weg waren. Familie en hond meegenomen, maar de champagne om de camper te dopen helemaal vergeten. Ook nog het fototoestel vergeten mee te nemen, maar gelukkig hebben we net een nieuwe telefoon, met een 5 megapix camera, dus hebben we toch nog wat.

Niet veel interessants nog meegemaakt, dus we houden het kort.. Kijk maar naar de foto's

Luc

Mooie viswatertjes zie ik hoor, al vinden jullie dat minder belangrijk. De camper is dus afgelopen week officieel voor het allereerst in gebruik genomen, met een lekker voorjaarszonnetje. Maar volgende keer wél je camera meenemen!!

Poem

Heerlijk om op deze manier het een en ander te zien.
Wacht vol spanning af op de volgende reiservaringen.Gezellig hoor!xx poem.